About Me

My Photo
burujerdi
Cinta kepada kerabat keluarga Rasulullah dan kasih kepada Tanah Melayu dan Iran. Sangat gembira bila berada di samping kawan-kawan.
View my complete profile

Tun Dr Mahathir

""...today the Jews rule this world by proxy. They get others to fight and die for them." - Tun Dr Mahathir Mohamad, describing how Jews get the dumb goyim to fight their wars for them.

Anti Politik Wang

Anti Politik Wang

Amerisrael


Ramai kalangan penganalisis meramalkan Amerika akan menghadapi 'zaman kelam'nya setelah dipaksa untuk memenuhi agenda sulit pihak Yahudi. Rakyat Amerika ( bukan kerajaannya ) kini terpaksa memikul beban bencana yang dilakar dan ditempah oleh komplot Zionis. Mereka sedang menyempurnakan tugas meruntuhkan Amerika menjadi puing dan debu sejarah.

Pakatan sulit perbankan yang diterajui oleh kelompok Yahudi totok - Rothschild yang memiliki Bank Simpanan Persekutuan Amerika serta khazanah Amerika yang lain - sangat komited untuk mengujudkan sebuah Kerajaan Dunia. Mana-mana negara berdaulat ( tanpa mengira dasar dan ideologi negara tersebut ) sudah tentu akan menjadi penghalang terhadap segala perancangan mereka dan mesti dijatuhkan.

Bagi Nathanael Kapner, terdapat 6 Agenda yang dikemudi oleh pihak Yahudi untuk menundukkan Amerika:

Keruntuhan Budaya Amerika : Ini dicapai dengan meruntuhkan segala sendi dan landasan sosial, moral dan intelektual rakyat Amerika melalui penguasaan media massa, internet serta kurikulum sekolah dan kolej kerajaan.

Kebanjiran pendatang asing dengan membawa pelbagai masalah kronik dan kewujudan multikulturisme, di samping penggalakan seks bebas merupakan sentuhan akhir yang akan menghancurkan budaya Amerika.

Keruntuhan Sektor Industri Amerika : Ini dicapai melalui apa yang dipanggil sebagai amalan perdagangan 'bebas' dan 'terbuka' ( sebenarnya ini bukan menjadi hasrat pengasas negara Amerika dahulu ), kerugian sektor pembuatan dan perkhidmatan serta pengeksportan sektor pekerjaan Amerika ke negara-negara Dunia Kedua dan Ketiga.

Keruntuhan Sektor Kewangan Amerika : Ini tercapai menerusi prinsip riba' dan penguasaan seluruhnya Bank Simpanan Persekutuan terhadap pembekalan wang US. Penguncupan sektor berasas industri, meningkatnya penggangguran serta beban hutang, Amerika secara literalnya boleh dianggap muflis.

Pakej untuk menyelamatkan beberapa tokoh perbankan Yahudi yang terpilih serta institusi-institusi mereka yang bejat melalui wang rakyat Amerika menggugat kestabilan kewangan Amerika sendiri.

Keruntuhan Politik Amerika : Ia berpunca dari penipuan dan permainan politik kotor selama berdekad-dekad dalam sejarah kerajaan Amerika. Semenjak tragedi pembunuhan JFK, politik Amerika ditentu dan dicorakkan oleh keluarga perbankan Yahudi di London yang secara bijak membiarkan rakyat Amerika berputar dalam lingkaran yang tiada berpenghujung sambil mencipta agenda 'perubahan' yang akan dikemukakan oleh setiap Presiden yang terlantik.

Penguasaan Rumah Putih oleh kelompok Obama- Emanuel akan melengkapkan wajah fasisme kerajaan Amerika.

Keruntuhan Dollar Amerika : Ini dicapai melalui beberapa manipulasi sektor ekonomi dan kewangan. Keadaan hiperinflasi dijangka akan melanda Amerika, diikuti oleh cengkaman maut stagflasi.

Keruntuhan Pengaruh Amerika : Ini dengan mudah dicapai melalui peperangan di Iraq dan Afghanistan, penggunaan sewenang-wenang dan berleluasa senjata nuklear serta pembunuhan kejam empat juta nyawa manusia semenjak Perang Teluk yang pertama lagi.

Keruntuhan ini akan lebih ketara menjelang pertengahan tahun 2009 ini. Kesemua ini akan memusnahkan Amerika dan merencati kedaulatannya sambil membuka pintu bagi kelompok Yahudi menjerut dan mencengkam Amerika habis-habisan.