About Me

My Photo
burujerdi
Cinta kepada kerabat keluarga Rasulullah dan kasih kepada Tanah Melayu dan Iran. Sangat gembira bila berada di samping kawan-kawan.
View my complete profile

Tun Dr Mahathir

""...today the Jews rule this world by proxy. They get others to fight and die for them." - Tun Dr Mahathir Mohamad, describing how Jews get the dumb goyim to fight their wars for them.

Anti Politik Wang

Anti Politik Wang

Amerisrael

Pilihanraya Amerika mengheret mata dunia untuk melihat siapa bakal menjadi boneka 'petualang manusia nombor satu' kerana demokrasi bagi sebuah negara kapitalis seperti Amerika hanya sandiwara yang mengelabui setiap orang. Di belakang latar pentas politiknya ada segerombolan pelobi Yahudi yang menentukan siapa Presiden Amerika dan bagaimana negara itu harus ditadbir. Bidak sudah diatur di papan catur. Langkah sudah diukur, setiap gerak sudah dibaca dan natijahnya sudah diduga.

Ramai yang terpedaya, tersasul melatah dan mengimpikan akan ada perubahan terhadap dasar Amerika. Meraikan kemenangan Obama tidak akan 'mengayakan' negara miskin, ia tidak akan 'mengutarakan' negara selatan dan tidak akan meningkatkan taraf atau kelas Negara Dunia Ketiga menjadi Negara Dunia Kedua atau Pertama. Memang Obama bukan Bush atau MacCain, tetapi dalang mereka adalah sama dan mempunyai agenda yang serupa. Pelobi Yahudi hanya mencalit lakar terakhir dari sebuah gambaran besar; calitan itu rupa-rupanya membentuk wajah Obama, maka dinobatlah Obama menjadi presiden.

Negara-negara Islam di seluruh pelosok dunia menaruh harapan dan menyandarkan sentimen pada Obama. Para leluhurnya dari bumi Kenya beragama Islam walau sebelah ibunya seorang wanita berkulit putih dari Kansas. Lahir di Hawaii dan dibesarkan di Indonesia, Obama pasti memiliki titik lembut terhadap Dunia Islam. Lagipun namanya menggambarkan segala-galanya - Barack Hussein Obama. Apabila ditanya orang mengenai maksud 'Barack', beliau menerangkan bahawa ia berasal dari bahasa Arab yang membawa maksud 'restu Tuhan' dan kemungkinan 'barakah'. Berdasarkan beberapa perkiraan ini, Obama tentunya lebih cenderung untuk menukar dasar Bush yang anti-Islam, memanggil balik tentera Amerika yang sedang mengganas di Iraq dan Afghanistan serta membantu membanteras Islamophobia di kalangan orang Amerika.

Tanah kubur politik Bush masih merah, manakala MacCain masih dalam 'idah politik lagi sedang Obama sudah menunjukkan belang dan kepatuhannya menurut telunjuk Yahudi. Beliau melantik Rahm Emanuel sebagai Ketua Staf, seorang Yahudi yang pernah berkhidmat dengan tentera Israel. Perlantikan ini disifatkan oleh akhbar-akhbar Israel sebagai "orang kita di Rumah Putih". Diaspora Yahudi akan berakhir. Amerika akan menjadi jurubicara Israel untuk mengganyang mana-mana negara Islam yang dianggap sebagai ancaman kepada mereka.

Sementara itu, Obama tidak akan mampu menyelesaikan krisis kewangan yang sedang melanda Amerika. Amerika hampir muflis. Seluruh struktur ekonominya sedang berantakan dan sukar untuk dibaik-pulih. Beliau terpaksa memilih jalan peperangan untuk menyelesaikannya. Negara-negara Islam akan dikambinghitamkan. Proses penyembelihannya akan bermula dengan menghantar isyarat perang dan ancaman kepada Iran. Iraq dan Afghanistan akan terus diceroboh. Seluruh tindakan ini perlu untuk sekurang-kurangnya 'menghidupkan kembali ekonomi' Amerika justeru asas binaan dan paksinya adalah Ekonomi Peperangan.




0 Comments:

Post a Comment